7 Mayıs 2011 Cumartesi

Dilenci Aforizmaları

Baştan söyleyeyim, gücenmece darılmaca yok. Sana göre afili ve bir o kadar da anlamasan da ouuvv'layıp futbol konuştuğun ortamda dile getirdiğin aforizmaların gerçekdışılığını göstereceğim.

Evet gerçekdışı dedim, şimdi senin anlaman için sana Chuck Palahniuk'tan bi'aforizmayla yardım edeyim :(



"Gerçekdışı şeyler gerçeklerden çok daha güçlüdür.
çünkü hiçbir şey sizin hayalinizdeki kadar mükemmel olamaz.''

Şimdi senin hayallerinde mükemmel olguları yıkacağım;

"Futbol, 22 kişinin kişinin 90 dakika boyunca mücadele ettiği ve sonunda Almanların kazandığı bir oyundur" - Gary Lineker

Bugün Tottenham - Blackpool maçında Almanların kazandığını göremedim çiço :(

"Futbol asla sadece futbol değildir" - Simon Kuper

Şaka mısın? Futbol sadece futboldur. Ekmek sadece ekmek. Krem dö la krem. Basit mantık abi. :(

"Futbol bir ölüm kalım meselesi değildir, ondan çok daha önemlidir" - Bill Shankly


Futbolun ne olduğunu yukarıda söyledik değil mi?


"Taç çizgilerinin ötesinde hiçbir şey yoktur." - Jacques Derrida


Alt ligin kendine has küfürbaz taraftarı, dünyanın en sert simiti, sahaya ulaşamayan yabancı madde + konfeti. Bunlar da mı yok dilo?


"El Barca es mes que un club"

Ağzından düşmez oldu biliyorum ama sana göre futbol kulübünden daha öte bana göre dilenci mıknatısı. :(

Sen bunları söylemekten sıkılmadın ama ben bunları yazmaktan sıkıldım. Biraz düşün, biraz mantıklı hareket et.


Futbol İlker Yasin'in hem gol hem penaltı'sı kadar komplike bir şey değil, futbol basit abicim. 

Yatmadan önce her gece 10 kez söyle bunu;

Futbol sadece futboldur!

0 yorum:

Yorum Gönder