9 Ekim 2011 Pazar

Kendine gel müzik gürmesi; kulağını Uğur Balcı'ya ver


Adını sanını duymadın belki biliyorum ama sendikadan sana yine bir iyilik işte. Yeni neslin gözbebeği, müziğin ritm ustası, beat box ile kendi şarkılarını harmanlayıp, kendine özgü danslarıyla piyasayı yıkıp deviren Uğur Balcı'yı size sunuyoruz. Bir de kendi kamerasından görelim;


Aklından Justin Bieber denen ibişin geçtiğini biliyorum şu an. Sakın yapma. Uğur Balcı'nın kendi amatör prodüksiyonu ile buralara kadar gelmesini, Justin Bieber'ın olaylarıyla bir tutmayacağız, tutmayacağız ama gel gör ki şu an nezdimizde yine büyük olan Uğur Balcı çıkıyor. Justin Bieber'ın büyüklüğü Kim Kardashian'ın götünün büyüklüğü kadardır, Uğur Balcı'nın büyüklüğü başka bir büyüklüktür, adı konamaz!

Şimdi sana öyle bir görüntü göstereceğim ki, aklın şaşacak. Sanatın ismi: Halk Otobüsü! Bir öğrenci derken utanan sen bunu görünce taşşağa bağlayacaksın biliyorum. Times Meydanı'nda adamlar Flashmob yapsa oouww adamlar çok iyi dersin ama Uğur Balcı ve ekibini halk otobüsünde görünce niye yüzünü ekşitirsin? Al sana bomba;


Kendisi hakkında diyeceğimiz son sözler, çocuk tek kelimeyle efsane yetenek. Hatta yetenek ötesi. Youtube'a gir izle. Looplar senin olacak. Zaten bu kadar başarılı olmasaydı, şu an Facebook'ta 136,400 fanı olmazdı. 

Hadi gelin itiraf edelim, Uğur Balcı Kim Kardashian'dan daha fazlasını haketmiyor mu?


8 yorum:

leventdem dedi ki...

bu kadar sempatik bi adam hayatımda görmedim :(

vt dedi ki...

orta kapıyı açar mısınız? :(

tayyar dedi ki...

bodom daha sempatik

Futbol Vandalı Bodom dedi ki...

bodom daha sempatik derken? yeni panpanla benim hakkımda konuşup geçtiğiniz taşakları benim mekanıma yazmayın. leventdem daha samimi. bye. dönün yolunuzdan :@

tayyar dedi ki...

baskan herseyi yapabilirdin ama o sahsi benim ustume koydun :(

daha gelmem

Futbol Vandalı Bodom dedi ki...

tayyarcevat: ''bodom daha sempatik''

ramos: ''lan bodom, seni görünce sarılasım geldi çok şekersin amınıyiyim''

o şahıs: ''karşim yea ay lav yu'' - yalan bile olsa sbt.

yeni panpan: ''...''


bu yorum tayyarcevat'a cevap olarak yazılmıştır.

tayyar dedi ki...

leventdem dedi ki...

bu kadar sempatik bi adam hayatımda görmedim :(


tayyar dedi ki...

bodom daha sempatik

€mr€ dedi ki...

kendimi durduramıyorum amk loopa aldım sabahtan beri dinliyorum :(( youtube a girip ismini aratmaya korktum daha fazla şarkısına takılırım diye :((

Yorum Gönder