15 Ağustos 2012 Çarşamba

Ne Kadar Dilencisiniz?

Ve beklenen anket :( hemen dal; (cevapların yanındaki puanları toplayalım :( )


1-Avrupa'da tuttugunuz takım hangisinde?

a-Arsınıl, Barca, Real, Man U. (7)
b-Espanyol, City, Dortmund, Udinese, Sent Etiyen. (4)
c-Paok. (2)
d-Avrupa kim? Mersin de mi oynuo :S .(1)




---------------------------------------------------------------------

2-En sevdiğiniz tezahurat;

a-Stadı terkedin orospu çocukları. (0)
b-Bağırmayan taraftar siktirsin gitsin. (1)
c-Bize her sevdadan geriye kalan sadece Galatasaray. (3)
d-Beni yak kendini yak MAMADU NİANG (1)
e-saldır cimbom ok lets go (2)
f-volkan volkan and you never walk alone. (6)

-------------------------------------------------------------------

3-Bunlardan kaçını biliyosunuz; Liam galagher, Oasis, alex turner, jan derks, mika aaritalo, maksim tsigalko, tory lane, ok computer, elia kazan, game of thrones, mcan mutlu, pinterest...


a-hepsini (7)
b-yarısından fazla (3)
c-bunlar ne :S (1)

----------------------------------------------------------

4-Kaçını biliyosunuz; Burhan Bayar, Sabit Hacıömeroğlu, Civar Çetin, RIFKI, uykuluk, bekir yarangüme, serdem coşkun...

a-hepsini (0)
b-yarısından fazla (2)
c-pek anımsayamadım (6)

-----------------------------------------------------------

5-Favori Diziniz?

a-Behzat Ç (7)
b-Leyla ve Mecnun (8)
c-Game of Thrones (5)
d-Bir Demet Tiyatro (2)
e-Yer Gök Aşk / Dinle Sevgili (1)
f-Lost (4)
g-How I Met Your Mother (12)
t-Arka Sokaklar (0)

-------------------------------------------------------------------

6-Hangisi?

a- :( (1)
b- bu neyin kafası (7)
c- :S (1)
d- sbt (2)
e- :@ (0)
f- allahını seven üstüme x atsın (5)
g- x x x x x x x x x ( Xmedi) (9)
t-peki x yapmama kac puan :D:D:D (8)
--------------------------------------------------------


7- Hangisi?

a-Elmander (9)
b-Engin Baytar (1)

-------------------------------------------------------

8-Favori twitter hesabınız?

a-Ceri lewis, Burak Aksak, ich, aceto (8)
b-Akbel'ler, Serkan Akkoyun, zoltangera, Melih eskinazi, znc, halil, demir, leventdem :@ (0)
c-smt, jasonic, fritz :( (5)
d- İZİ DEVENTURERO (14)

---------------------------------------------------

9-Resimli soru :( hangisi?

a- (1)



 


 b- (9)




 

---------------------------------------------------------------

10-Beğendiğiniz aforizma?

a-En güzel gol boş kaleye atılan goldür fsalşkf (6)
b-Galatasaray, Cska Moskova ve Manchester Utd gibi takımların tek forvet oynamaya hakkı yoktur (1)
c- beni sevmek (g)üven (ö)zveri (t)ecrübe ister (3)
d-acıya kahkaha atabilmek bir sanatsa eğer;
ben çok pahalı bir tabloyum...(9)
e- bir takım küme düşerse futbolcular gider adamlar kalır (103-bunu seçmek yasak aq)

------------------------------------------------------------

11-Tribünde istediğiniz olay hangisi?

a-yarı yarıya seyirci (6)
b-meşaleler (1)
c-küfür (1)
d-oturarak güzel bi şekilde kombinenin tadını cıkarmak (9)

--------------------------------------------------------------


12-favoru muzik band;

a-Maroon 5 (15)
b-radiohead (13)
c-coldplay (8)
d-muse (3)
e-two doors sinema club (22)
f-artistik monki(6)
g-haramiler (2)
t-emre aydın (4)
x-yalın (1)

--------------------------------------------------------

3-ilk bbg'de kimi t1utuyodunuz

a-11 eray (1)
b-07 melih(7)

-------------------------------------------------------

14-Tr'nin en komik adamı?_

a-cem yılmaz (6)
b-okan (22)
c-sabri sarıoğlu (:@)
d-ŞAFAK SEZER (0) kolpaçino net komikti
e-şahan (2)

------------------------------------------------------

15-en iyi bira markası?

a-bomonti (9)
b-behzat AMİRİMİN ictiği (12)
c-efes (5)
d-tuborg (4)
e-çay varken bira ne romantizmi (15)

-------------------------------------------------------


16-İdeal haftasonu eğlencesi?

a-behzat amirimin birasını alıp behzat ç izlemek (5)
b-alaçatı gecelerine akıp solemare vs takılıp mojito vs.vs (7)
c-ligtv 2 de arsenal-totnım macını izleyip twitter'a anektod eklemek (9)
d-mackolik'te bugsas-bozuyük macı yorumlarını f5'lemek (0)

----------------------------------------------------------

17-Hangisi en güzel;

a-anne hattaway (5)
b-burcu esmersoy (13)
c-didem erol (1)
d-emine ün (2)
e-ebru yaşar (0)
f-ajan sarah walker, adriana lima, kate upton (10)

--------------------------------------------

18-bu yazın en güzel olayı neydi?

a-avrupa şampiyonası (4 puan)
b-umut bulut transferi (2 puan)
c-olimpiyatlar (13 PUAN)
d-istanbul caz festivali (8 puan)
e-batman'in son filmi (7 puan)
f-hollanda'nın turnuvada sıfır çekmesi (0 puan) :@@




 120 ve üstü; size artık ne desek boş; net dilencisiniz :( artık yolunuzdan da dönmezsiniz. sizle yollarımızı ayırma vakti geldi.

120-60 arası; işte üzerine düşmemiz gereken kısım bu :( bu aralıktakiler yolundan dönene kadar bu sendika kapanmayacak. 

60 ve altı; :( siz de bizdensiniz. mackolik'te yorum kovalayan, 8.5 tL'ye salata yerine 3 tantuni götüren, olimpiyatlar yerine gs hazırlık macı izleyen, sevdim mi tam seven, adam gibi adamlar, hanımağa gibi kadınlar. bu sendika sizin icin var. hepinizden allah ve kral hakan şükür razı olsun :( 


ee ne demiştik; hamilelik testi yanılır, sendika testi yanılmaz :(
 

11 yorum:

Futbol Vandalı Bodom dedi ki...

giriş; iyi planlanmış bir yazı.

gelişme; çağa uygun, özgün motiflerle bezeli şıklarla okuyucuları içerisine alan bir yazı olmuş. taraflı tarafsız herkesin bu ankete katılmasının gerekliliğinden bahsedilmiş.

sonuç; altında benim imzam olmayan bir yazıyı beğenecek değilim. kötü yazı:(

jose dedi ki...

gordugum kadariyla filip,ben ve bodom'un adi yok memnunum bocek Aro

VoleGol Blog dedi ki...

Şanlı PAOK'u orda görmenin gururu bizlere yeter

tayyarcevat dedi ki...

Merhaba BÖCEK Bey,
140'a yakin cikmak istiyorum. Fakat listedeki, sendikaci olmaya gerektirenler de dahil bir cok isim/kurum/kurulus'u hic duymadim ve tanimiyorum.
Nereden baslamaliyim? Benden bisey olmaz mi?

ismail güldüren dedi ki...

olum ne uğraşıyorsun kestirmeden "dilo musun? değil misin?" diye bir anket yap. a) diloyum b) değilim c) esprili komik bir şık.

dilo olanlara eyvallah. kalan sağlar bizimdir. bu kadar.

pejastojakovic dedi ki...

testi leventdemin hazırladıgı o kadar belli ki.5 senedir cesmedeyim solamare(?) diye biseyi ilk defa duyuyorum.dilosah.

Adsız dedi ki...

Ebru Yaşar. :((

Underratedın allahı.

Suda Balık dedi ki...

Futbolun romantikleştirilmesine üzerine anlamlar yüklenmesine ben de karşıyım ama bu blogta yapılan şey de bir nevi odur. Kategorize edilen şey 2. Lig B olsa da hikaye değişmiş olmuyor.

koala dedi ki...

ben de dilenci çıktım amk. fakat 9. soruda çok zorlandım. onlar benim evlatlarım. arada o denli puan farkı olmaması gerek. 8. soruya gelince net şike var. . c ve d şıkkındaki adamların hepsini takip ediyorum. hakkımı c'den yana kullandım. d deseydim 65 puan yapıyordum. o değil de, maçkolik'te bugsas-bozuyük maçı yorumlarına f5 yapan adam var mı? hatta maçkolik nedir, ilk kez gördüm.

lion's advocate dedi ki...

"how i met your mother" olmasa 30 puanı geçemeyecektim :)

çıtak dedi ki...

35 puan aldım. 15'i çay dilenciliğinden. :(

Yorum Gönder