19 Kasım 2010 Cuma

Top 5: Zamanın Dilenilen Dizileri

 1. Vahşi Güzel

Milagros. İsmi gel önce ya. Genç Rosario rolündeydi. Uruguay'lı forvet gibi lan şuraya bak. Her gün Kanal D'yi açar, halının önünde dizleri çöker izlemeye koyulurdum. Dizi 45 dakika jeneriği 4 dakikaydı. Sırf o jeneriği izlemek için 2 saat önceden hazırlık yapardım oğlum. Kız hem güzeldi hem de futbol oynuyordu ya var mı ötesi? Aydın Yılmaz'dan daha iyi desem keser misin blogun takibini? Tüylerim diken diken ya, yine izledim klibini hatıralar canlandı. Yaz aylarında Akçay'a yazlığa giderdik dilo, her gün evin 100 metre ilerisinde toprak sahada maçımız olurdu mahalleden arkadaşlar, abiler, hatta amcalar. Saat 7 oldu mu başlardık maça. Gel gör ki bu dizi de tam 7'de bitiyordu. Son reklamda gidip ayakkabıları, şortu giyiyor öyle izliyordum geri kalanını maça yetişmek için. Ne futboldan vazgeçebiliyordum ne de Milagros'tan. Bir gün dizi bitti koştura koştura sahaya gittim. 10 dakika geç kalmıştım, maçtakilerden daha çok terledim gelene kadar, tabi maça almadılar beni :( oturup yine izledim yine de. Amcalar demişken, bir de amca vardı ismini unuttum, Rıdvan Dilmen gibi saçları vardı, hep beni takımına alırdı, severdi. Karşı karşıyada affetmeyeceğimi biliyordu, bir de o toprak sahada şık goller attığımda, oovv Avvruppaaiiii Golll diye bağırırdı mk. İşaret parmağımı öper, havaya kaldırırdım ben de golde sonra. Tam anlamıyla dilenciydik o dönemler. Sene 2001-2002 ya, şaka gibi. Şimdi sentetik sahalarda modern futbol ulemalarıyla top oynuyoruz :(

2.Yılan Hikayesi

1999-2002 yılları. O aralar ne yabancı dizi furyası var ne de ülkede izlenecek bi'şey. Aile ne izliyorsa ödevleri yaptıktan sonra biz de oturup izliyoruz :( Gel zaman git zaman diziye Ege Güzeli Eleni giriyor. Köylü Güzelinin şapşallıklarından ve Memoli'nin jölelerinden sıkılmış olan ben, vuruluyorum Ege Güzeli'ne. Ekrana falan çıkınca hipnotize olmuş gibi izliyorum Katerina'yı. Dizi bitince doğru "odama" koşup, çelik - hercai dinliyorum lan. Çok sevdik be abi :(


                                                                                    3. Kara Melek

Sene 1996. İlkokuldayız abicim, olaylara bak. Zil çalınca bahçeye ilk kim çıkacak yarışı yaptığımız dönemler. Star tv ekranları, macera ve dram. Bana ne lan o zaman maceradan, dramdan. Aşk nedir onu da bilmiyoruz ama bu kadını görünce bi'hareketlenme olmuştu bünyede. Her çarşambayı iple çekiyordum ya, triplere bak. Dizi bittikten sonra da hayatımda bir şeyler eksik kalmıştı aşk dilencisi. Ama şunu hiç unutuyorum;

Sen bu hayat oyununda zalim bir yürek
Sen mutluluk masalında kara bir melek :'(



4. Lise Defteri

Sene 2003. Lise dönemleri. Kadrodaki kızlara bakıyorsun efsane o zamanlar kendimizce: Sinem Kobal, Ece Erken, Selin Demiratar, Irmak Atuk, Şebnem Schaffer, Akasya Aslıtürkmen falan filan. Erkek tayfayı saymıyorum beni ilgilendirmiyor ama iyi toplamış Mustafa Altıoklar.

Ekşisözlük selebiritisi x-factor sırf şu sahne için emmy'de dilencilik ödülü olsa kapardı birinciliği;


5. Koçum Benim

Sene 2002. TRT1'de izlediğim tek dizi, ötesi yok. x-factor nba'i izlemeden önce bunu izliyordu biliyorum. Ben ise Ebru Cündübeyoğlu sırf burada diye izlemeye başladım desem? Yasemin Öztürk ve Nehir Erdoğan da cabası :( Yasemin Ergene'den bahsetmiyorum bile dilo. Basketbolu sevdirdi ya milyonlara bu dizi. Daha ne olsun? Eski dizilerden eser yok şimdi :(

6 yorum:

leventdem dedi ki...

istisnasız hepsine dilendim desem? unfollow yakın mı?

abi milagros'da ivo'nun kardeşi veronica vardı :( ulan blue jean 1 kere posterini versin diye adamlara mail göndermiştim. peki ya huysuz hizmetçi kız? kahya? ulan gözyaşlarımı tutamıycam yemin ederim. kanal d haber başlıyordu bu bitince. o yuzden hala haberlerden nefret ediyorum :(

2-yılan hikayesi; peki 2000lerin başında marmaris'te "memoli" desen memet ali alabora mı leventdem mi aklına gelir insanların? iyi düşün derim. evet lakabım memoliydi :( KRAAAAAAALLLLLLLL

kürşat'ın yardımcısı yusuf? hanımağa? üst komşu? ismail?

3-kara melek last fm de 2. numara :(

son olarak koçum benim > lise defteri...

şu an yarışma programı sunan seksi sesli adamın tıfıl hali? turnike atamıo mk

gokmenoz dedi ki...

engin altan mıdır nedir, abi nesini beğeniyorlar o herifin ya.

kendi dünyamızda gizlendik, televizyon ekranlarına çıkmadık diye şu an bilinmiyoruz. sen ezel'de kenan'ın yerine, ben de tüm kıvanç tatlıtuğ projelerinde yer alırdık.

detayların çok kral, okuyunca resmen o anlara gidiyorum, gözümde canlanıyor ya. :(

leventdem dedi ki...

abi ahahahaha videodaki nası bir kurgu lan yemin ediyorum kubrick cekse 8.7 puan alır imdb'de :( ahahaha

belgarath dedi ki...

dilolar
smaçtan sonra potanın sallanması = william wallace'ın ilk savaş zaferini elde ettikten sonra toprağa sapladığı kılıcının bir ileri bir geri gitmesi
desem twitter'a dönmem için dilenir misiniz?

gokmenoz dedi ki...

ama dön desem seviyorum seni dön desem seni nasıl özledim bir bilsen başkan :(

leventdem dedi ki...

kılıcın sallanması hahah çok net ve sad but true..

Yorum Gönder