16 Mart 2012 Cuma

Acı Gerçekler



Ilık bir Mart akşamı, kediler için toplu seks ayının soğuk günlerinde pes'e gitmek için ben Cesena'yı aldığımda ''ya sikerim düzgün bi takım al aq'' demeyecek bir adam ararken Twitter'ın sahte hayatlar bulutunun arasında bir ich tweeti gördüm. Normalde böyle bir şeyi okumam ama ''samimi'' lafının hatrına 7. deneyişimde (bu yazıyı yazmam için okumam lazımdı) okudum. Bu bizimle hiç bir alakası olmayan, film senaryosu gibi öyküyle alakası olmayıp da öyleymiş gibi davranan yalan rüzgarlarını durdurmayı kendime görev bildim. yazı bu;

http://www.yazihaneden.com/2012/03/sebebin-ardindaki-sebep-kendine-has-bir-internet-sitesinin-tarihine-giris/



Sabah kalkıp kahvenin içerisine kanyak, viski, votka doldurup iki dakikada sıçıp yarım saat kitap okumak falan. Californication dizisindeki Hank Moody değil mi bu bahsedilen? Güneşli bir Los Angeles sabahında malibu sahiline bakan evinizde baksırınızla yürüşe de gidiyosunuzdur çok samimi geliyorsa. Hadi bu yazıyı yazan adam böyle bir hayat geçirmiştir, yaşamıştır, benim sorunum bu değil. Ulan hiç biriniz mi sabahın köründe elektrik saatini ölçmeye gelen adamın ziline uyanıp kapıyı açtıktan sonra ''elektiriiik'' sesiyle güne başlamadınız. Bir tek biz mi böyle hayat yaşıyoruz. Hepiniz mi kuulsunuz müdür ya? Nasıl oluyor da çok samimi oluyor bu?

İçkiye askerde alışmış kahramanımız. Karı kız trafiğinden de sıkılmış. Kedileriyle birlikte bira içip takılıyolarmış. Sabah uyandığında meme uçları karşılıyormuş da tüm gün didişip sevişiyorlarmış falan. Tom Waits eşliğinde Bukowski okuyormuş, sorumluluk almak istemiyomuş 30 yaşında olmasına rağmen. Askerde nasıl içki içiyon ya? Er ve erbaşlar giremez yazısının korkutucu unsurunu görmüş bizler bu hayali 31 çekmeye kanmayız. Ayrıca da ne yani bir tek bizim evimizde mi çalıyor Cengiz Kurtoğlu? Bizim niye böyle arkadaşlarımız olmuyor bilmiyorum ki. Burada uyanan ''Ali kalk ekmek al gel aq sigara bitti acıktım'' diyor. Bir tek bizim yazıldığımız hatunlar mı naz ediyor, sabahları bizim gömleğimizi giyip kahvaltı hazır demiyor anlamıyorum ki :( Benim gömlekler tişörtler okulda hiç tanımadığım kişilerin üzerinde, kanka bu benim değil mi aq derim hee diye cevap verirler. Lütfen samimiyet çok önemli. Böyle saçma laflarla toplumu kandırmayın, peşinizden sürüklemeyin.


Kankası Oğuz, kahramanımıza maaş bağlamış boş durmasın diye ki kendisi Bilgi Üniversitesi'nin başkanıymış falan. LAN BİR İNSANIN KANKASI NASIL ÜNİVERSİTENİN SAHİBİ OLUR? Bir tek bizim arkadaşlarımız mı belalı, otlakçı. Bir insanın kankası üniversite öğrencisi olur, kira veremez evden atılır. Kavga çıkar yanında dayak yersin, azmıştır herhangi bir kızı ayarlamaya çalışırsın ona. Bu. Kankanın üniversitesi varsa tabi sorumluluk almazsın aq niye alacan ki? Bizim kankalarımız üniversite öğrencisi, seninki üniversitenin sahibi.


Sabah bi bakmış yanındaki hatun çok şekermiş, sabah postasını çok severmiş kaymış bi posta falan. Bu ne birader? Biz ergenlik sonrası yüzüne bakamadığımız teyzelere sahip adamlarız. Bu işin bir adabı yok mu yahu? Biz AKDEM'den böyle görmedik başkanlar. Bu samimiyetsiz samimiyete de karşıyız. Sabah postası falan. Kızlar bunu okuyunca niye iğrenç erkekler demiyorsunuz? Kız arkadaşı beni seviyor musun diye soran Adanalı'nın, amına bile korum diye cevap vermesi ile bu sabah postalarının farkı var mı size göre? Var tabi, bu adamlar snob, film tadında. Yerim sizi. siz sevişirsiniz(making love) biz sikişiriz değil mi? :(


Kahramanımız sarhoşluğu zamparalığa çevirmiş, o sıra sevgilisinden ayrılmış soluğu onun sayesinde New York'ta almış ve bu nedenle kıza minnettar. Ee bu ne şimdi? Ciddi söylüyorum böyle ayrılık yaşayabilmek için varsa başlayacak aşklarımdan vazgeçebilirim. Şu ayrılığın güzelliğine bakar mısın ya. Güzel senaryo dilo, hayallerine, tumbuluruna ekle bunla ilgili bir şeyleri. Biz ayrılınca ocak başında, sokaklarda, evin banyosunda kirli sepetinde sarhoş olup sızalım. Bizim ayrılıklarımız da bu kadar ucuz işte napalım :/


Yüce şahsiyetimiz, ideal yaşamın profili kahramanımız günde 25 bira üstüne sert içki içiyormuş. Her gün. Bak üstat, sen değil, yukarIdan Allah gökyüzüne bir canlı yollasın melek şeytan cin falan, onlar bile içemez günde 25 tane birayı. E zaten siz değil miydiniz bira hammallık diyen, kahveye konyak falan koyan. Nasıl oluyor bu iş ben anlamadım. Uyanın rüyadan.



İŞTE ALT LİG SENDİKASININ HİKAYESİ DE BU YUKARIDA BAHSETTİĞİMİZ SAHTE HAYATLARA, İKİ YÜZLÜ GÖRÜŞLERE İNAT BAŞLADI. AMA BİR FARK VAR, BİZİM HİKAYEMİZ BİTMEYECEK.




16 yorum:

Serkan A. dedi ki...

35 yıllık enbiey kariyerim de olsa bu yazının üzerine bu işi bırakırdım. bodom yine sanat yapmış :(

ramos dedi ki...

bukowski okumasam bodom okurdum

ich dedi ki...

Bu gerizekalı yazı Ramos'un değilse internet'le tüm alakamı kesiyorum

zugasiberepe dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tayyar dedi ki...

:(
http://i.imgur.com/s3KUb.jpg

cerman dedi ki...

making love, sonra yengeden amsterdam tatili. ulan millet amsterdama gidiyo onun için.

gokmenoz dedi ki...

Batuğ Evcimen okuduktan sonra haber ver karşim, blogu kapatıyoruz :(

zugasiberepe dedi ki...

bodom gerçeklerle making love yapmış.ayakta alkışlıyorum

ich dedi ki...

Her-ve Tum

ramos dedi ki...

25 mart 2012

tayyarcevat dedi ki...

- ulan 2000 sayfa borclar caktim,
Enforcement and Bankruptcy Law'dan gırnata caldim, boyle metin gormedim.

bir arkadas.

Burak Kereci dedi ki...

Bunun üstüne daha da yazı mazı okumam ben, okuyuculuk kariyerimi sonlandırıyorum. :(

rmz_1954 dedi ki...

ulan biz mi marjinaliz yoksa bu adamlar mı şekil anlayamadım Allahını

Mustafa dedi ki...

Böyle hayat yaşayan herkesin amına koyayım. Hayata 4-0 yenik başlamışız :(

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

70 milyonun yaşadığı ülkede herkes senin gibi yaşamak mı zorunda abicim, bunu da bir düşün. senin nesilin ile 45 yaşındaki batuğ abinin nesili arasındaki farkı da işin içine kat..

Yorum Gönder