12 Aralık 2010 Pazar

Dövüş Makinası - GÜRKAN ÖZKAN

Kick box sporu o kadar da takip edilen ve yönelinen bir spor dalı olarak görülmese de, geri planda saklı kalmışlığını su yüzüne çıkaran bir isim vardı: Gürkan Özkan.


Onun adı Dövüş Makinası. Çıktığı maçlarda 65 nakavtlı galibiyet ve 6 dünya şampiyonluğu var. Fox tv'ye dilenmemizin sebebi. Adam gibi adam Gürkan Özkan desem yine çıktığı maçlar aklıma gelir ve tüylerim diken diken olur, gözyaşlarımı tutamam. Ama sen çıtkırıldım sporsever, Gürkan Özkan'ın yaptığı işe vahşet dersin, peki dart mı, kriket mi spor lan, söyler misin? Neyin heyecanını alıyorsun ondan. Ama Gürkan Özkan ringe çıktığı an küçücük odamda televizyonun karşısında ayağa dikilip dövüş pozisyonu alıyorum mk. Simultane yumruklar atıyorum onunla.


Şu dediklerine bir baksana ya;

"15 yıl oldu gençliğimi kahvelerde geçirmektense, Türk milletini sevindirmek ve onları gururlandırmak istedim. Benim için Türk milleti çok değerlidir. Her zaman bunu düşünerek alamayacağım maçları aldım. Çünkü o an aklımdan geçiriyorum ve daha başarılı oluyorum. Kaybedersem Türk halkının üzüleceğini düşünüyorum ve bana utanç verici bir olay gibi geliyor. Her zaman Türk milleti ve Türk bayrağı için dövüşüyorum ve de kazanıyorum."


İçimizden biri demekten başka bir şey gelmiyor şu an bunları tekrar okuduktan sonra. Şimdi emekliliğine ayrılmış ve ringlerde göremiyoruz ama onu çok özlediğimizi biliyoruz ringlerde. Vücudundaki 460 dikişin anısına saygı duyuyoruz tekrardan O'na.

Adamsın Gürkan Özkan ... İzle ve ağla !..


2 yorum:

leventdem dedi ki...

ulan yine ağır konusucam. adamın biri top gibi bi şeyi buzun üstünde kaydırıo diğerleri önünü kazıo falan spor oluyo? kickboks ne?

yine ağlattın karşim. her yaz gittiğimiz halamlar aklıma geldi mk. kuzenler benim hastası ya bunların almancılar ya ulan gürkan özkan posteri vardı bizim kaan'da :(( ara sıra bahcede boğuşurduk.

gokmenoz dedi ki...

curling falan galiba öyle bi'şeydi :( bildiğim en yakın kelime curly :/

verdiğin anekdot olayın güzelliğini anlatıyor zaten karşim. ağzına sağlık.

Yorum Gönder