20 Eylül 2011 Salı

Adam gibi adam hareketleri


Şu dil hareketini yapan adam bizdendir. Adam gibi adam caner sevdiği kadına fıştık diye seslenirken romantizmin dorukları değil miydi yani?

Bu yetmedi, arto kendisi ile tülin üzerinden espri yapıyor diye barı basıp arto'yu dövmedi mi? ardından mikrofonlara; ''benim sevgime laf eden kim olursa dayağı yer. ben adanalıyım kafamı bozmayın'' demedi mi? daha ne yapması lazım? ezel bunları yapsa twitpic'e sarılırdın.


Şiir albümü çıkardı. Bu adam direk biz. Sevdiği için dağları delen, her haftasonu ekran karşısında ağlayan adam tam bir kedi :(

gene yetmedi taksicilik yapmaya başlamadı mı? seda sayan'a katılıp, efsane şapkası ile taksiciliğe başladım abla artık dediğinde duygulanmadın mı?

ekranların gördüğü en büyük delikanlılardan biriydin caner. boşver tülin'i.

seni seviyoruz.

sen de dön yolundan dilenci, seni sevmiyorum.

1 yorum:

teritori dedi ki...

yolda çevirip "caner evladım nasılsın" diye soran teyzeler var bana. o kadar çok benziyorum canere:(

Yorum Gönder