17 Ocak 2012 Salı

Biri Anne mi Dedi?




Bak akademisyen; Her gün Sendika'ya girip, "Oh bugün de Şükriye Atav'ın hakkını vermediler" diye sevindiğini biliyoruz. Ama yemezler. Orada dur;


Önce bi doz şu oyunculuktan al;




Şimdi de zirveye ulaş;



Hak edene hakkını verene kadar... Slogan buydu...

Twitter'da gece yanlışlıkla timeline'a gözümüz takıldı, Merly yine ödül bırakmadı yhaa'lardan geçilmiyor, "ya o bi sefer Mary Luiz Streep" diye beni de düzelttin hadi ona da tamam da bak AKADEMİSYEN; Merly Streep kim ya? Hangi filmde oynadı? Fight Club'da ya da Matrix'de oynadı mı? Ben bilmiyorum. Yok Golden Globe'ların mutlaka olması gereken ismiymiş, onsuz Golden Globe olmuyormuş falan. Golden Goal kalkmadı mı akado? En son Bierhoff Çek Cumhuriyeti'ne 114. dakikada çakmıştı bi tane. Biz onu biliyoruz. Daha fazla kafamızı sikmesen?


SİZİ SEVMİYORUZ. Akademisyenleri hiç sevmiyoruz.


Güven, huzur, annelik, neşe, sevecenlik, şefkat... Hepsi bu simada... Not sad but true :(


Evet film gürmesi, sen Merly Streep'in 3 tane filmini sayamadan ortamlarda "ağabey Merly üstaddd yine ödülleri silip süpürdü..." diye şova çıkarsın, ben Şükriye Atav'ın yalan filmindeki kısa oyunculugunu her gün izlerim. Tabi ki ben daha dilenciyim, İzi'yi ve temsil ettiği akımı da sevmiyorum diyorum ve ekliyorum;

Sendika top 5'leri > oscar+golden globe+emmy+izi.

5 yorum:

koala dedi ki...

Şükriye Teyze'yi unutmayan can insandır. Anneliğin kitabını yazar. O tatlı sert tavrıyla nice anne, anneliği ondan öğrendi.

Ama bir eleştirim var, fayt kılap, matriks'e yazıda gereksiz bir övgü var.

Arap Abdo, Sezercik Küçük Mücahit, Nazey'i izlemeden övmeyin bu filmleri. Önce kendi ananelerimiz, törelerimiz, filmlerimiz sonra elin filmine bakarız, teknolojisi için. Yapmayın bunu.

koala dedi ki...

Bir de ricam olacak. Hami büyüktür Koeman'dan analizi istiyorum. Senelerce bu ülkeyi yediler en iyi frikikçi Koeman'dır diye. Hamimiz var bizim, onu gençlere öğretelim

Futbol Vandalı Bodom dedi ki...

lost'taki anne eloisi'nin gençliği > tüm anneler :S

Redingot dedi ki...

Aynı sahnede aynı şekilde İbo'yu da döven Şükriye anamız değil miydi?

Al lee dedi ki...

madem hakedene hakettiğini veriyoruz öyleyse: Şahin K. > Pierre Woodman ,sbt :(

Yorum Gönder