
Duyduk ki şova yönelmişsin Demirkol. Bilmeyenler için açıklayayım. Beyefendi şöyle bir yazı yazmış köşesinde;
''Spora ‘entellektüel’ pencereden bakanlar ise oyundan çok alıntı peşinde koşuyor.
Efendim Bill Shankly “Futbol bir ölüm kalım meselesi değildir. Ondan çok daha önemlidir” demiş. Vay vay vay!
Efendim Simon Kuper: “Futbol asla sadece futbol değildir” buyurmuş.
Sanki hepimiz Liverpool devriminin vazgeçilmez parçalarıyız ya da hepimizin çocukluğu Yugoslavya’da geçti.
Herkes St. Pauli taraftarı, ama arkadaşa ‘gay’ misin diye sorsan dayak yersin!
Yahu bu futbol... Ve bu ülkede futbol sadece futboldur.''
Bırak bu sahte gözyaşlarını Demirkol, sendika yalakalığı yapmayı bırak. Bizim futbol anlayışımızla kendine rant sağlamaya çalışma, yapamazsın. Çünkü seviyemizde değilsin.
Önce düşüncelerinde kaypaklık yapma, Rıdvan Dilmen gibi ol. Her ne kadar Fenerbahçelilere karşı olduğum için hiçbir fenerliyi sevmesem de rıdvan dilmen'i seviyorum, çünkü ''benim işim bu'' kalıbını bir kenara bırakıp her programda ''ben fenerliyim, tarafsız değilim'' diyebiliyor Rıdvan hoca. Sen öyle değilsin. Emre Belözoğlu milli takımda kol hareketi yaptıktan sonra attığın ''Terbiyesizliğin kaptanı'' başlığını da, fener'e geldikten sonra ''adam gibi adam'' Emre Belözoğlu tavrını da biliyoruz Demirkol. ''Ben Galatasaray Lisesinde okurken bile Fenerbahçeliydim'' diyerek böbürlenmeyi bildiğin gibi dik tavrını koru ve sinsice Galatasaray'a laf sokma çabalarını bırak. Görüyoruz bunları ve gülüyoruz. Ya dön yolunda gel Galatasaray'a, huzura er. Ya da dönme yolundan dik başlılıkla ben Fenerbahçeliyim, taraflıyım de. Galatasaray Lisesinde okumuşsun ama Galatasaraylılığı hiç öğrenememişsin Fenerbahçeli olsan da, düşman takımın taraftarı da olsan karşımızda dik başlı taraftar isteriz. Futbolun güzelliği de budur, futbolun romantiklerine laf ederken bunu da göz ardı etme. Bizler seni de döndüreceğiz yolundan Demirkol, yolumuz doğru yoldur. ayrıca yarın İmparator Fatih Terim gelirse önce övüp, en ufak bir sarsıntıda laflarını tersini döndüreceğini ben bugünden görebiliyorum, neden acaba?
Bizden alıntılar yapmana gerek yok, sen zaten ercan taner'e ''peki hiddink'in çantasındaki taktik bilgileri yazan kağıtlar dünyada kaç hocada var?'' dediğin gün dilencileri fethetmiştin. Bizi mi? biz bunlara kanmayız Demirkol. Şimdi çıkıp da Türkiyede futbol sadece futboldur diyip şov yapmana gerek yok. Birgün yolun düşer de iskenderun 5 temmuz stad'ına gelirsen futbolun ne olduğunu anlarsın zaten. O zaman karar veririz Şamil'den bir Xavi yaratabilir miyiz diye. Son olaydan sonra biliyorum tavırlarına yatma.
Hep mi kötüsün? bilmiyorum. Ama sendikayı bildiğini düşünüyorum. Aferim Demirkol, doğru yoldasın bu konuda. Takip etmeye devam et de futbolu öğretelim sana.
Fuat Akdağ'a selamlar, çok sempatik bir gülüşü var. Sırf o gülüşü için sabahları senin saçmalıklarına katlanmak zorunda kalıyorum :(
İhtiyacın yok Demirkol!