12 Mart 2011 Cumartesi

Jiletçi Tayfa


Dalga geçip horgördüğünüz jiletçi tayfa bizden, sen değilsin jack rodwell. Burda ne söylersem söyleyeyim bilmeyen adam anlamaz engin baytar > steven pienaar. şöyle bir şarkı var;

elbisesinden bellidir,
kırkındayken ellidir.
nedense onun sonu bellidir.
yanmışsın sen fakir gardaş.

bu sözlerin ne ifade ettiği elbet bir dilenci de bilir, ama bunu hissetmek kolay değil, victor agali > victor anichebe. müslüm baba'nın, ibrahim tatlıses'in sesindeki acıyı hissedebilmek her kişiye özgü olmaz. hissedebilen anlar bu jiletçi tayfanın ne hissedebildiğini umut bulut > andy carroll. öyle anlar olur ki ben de jiletleyesim gelir kendimi, çünkü direk damardandır müslüm baba'nın sesi yalçın ayhan > nedum onuoha.


Jiletçi kardeşlerimi çok özledim, o eskiler kalmadı gardaş. engin nurşani > daniel merriweather. bunu söylemekten nefret ediyorum aq ama müslüm baba da değişti, bir acımasız dünya derdi, bir yakarsa bu dünyayı garipler yakar derdi, artık demez oldu. jiletçi tayfa gibi duygusallığın ve delikanlılığın kitabını yazmış adamlar garip kaldı arda turan > jack wilshere :(


çok özledim sizi be jiletçi tayfa :(

0 yorum:

Yorum Gönder