21 Mart 2011 Pazartesi

Rüyalar sendikası, dilenci tiyatrosu



Büyük insanlar toplandı, sendika'nın faaliyetleri dillendirildi, içerisinde ich, ozan şişli, coşkun çelik ve belga'nın olduğu bir ortamda olmazsa olmaz hafıza tazeleme şenlikleri durmadı. Ama herşeyden önemlisi belga'nın rüyalar tiyatrosu ''mufc'' sweat'i ile sendika'dan kınama cezası alması idi, net üzdü.


Coşkun abi'nin bana ibrahim tatlıses dinletmek için ezan sesini bile duymaması ve bunun üzerine ''ezan mı ibo mu abi? '' diye sorup kendim ''tabi ki ibo'' diye cevaplamam üzse de güzel.


kafadan idolüm diyebileceğim bu adamlarla bulunduğum ortam benim için direk rüyalar tiyatrosuydu. @belgarath


Üzücü derbi sonrası oldu buluşma, sesim travesti gibi çıktığı için pek konuşamadım ve ramos da geç gelince üzüldüm :( seni de unutmadık diyarbakır'lı kahveci. coşkun abi'yi tabata'ya benzeterek sendika'nın çaycısı görevi için aday adayı olmayı hak ettin. ama çayı pahalıdan saydın, üzdün :(


kfc'de ich'e iki kova yerim diyip 10 kişinin iki kovayı bitirememesi de ayrı üzücü ama kebap > kfc diyerek muhtemel bir sonraki buluşmaya göz kırpmak istiyorum.

Ozan şişli net büyük adam, ich net efsane ötesi bir adam, leventdem ise net böcek.


Daha fazla yazamayacam, çünkü aklıma direk şu kare geliyor ve kahroluyorum;


Allah'a Şükür HAKAN ŞÜKÜR diye inleyen bu dudaklardan rüyalar tiyatrosu laflarını çıkarttırarak bizi çay değil zehir içer gibi bir duruma sokan belga'ya inat, var olsun sidik kokan alsancak rüyalar çaycısı zeki dayı, var olsun korner kullanmaya gelen mutlu kızıltan'a rüyalardan kopup gelen küfürler etmek :(


Herşeyden önemlisi var olsun sendika, var olsun bu karedeki tüm sendikalılar(ramos'u da sayıyorum)

Gökmenöz'ü unuttuk sanmayın, projeler deryasında sandallardan sandallara atlayan gökmen öz hep bizimleydi aslında, ama biz yanımıza almadık çünkü o yanımızdayken kendimden tiksiniyorum :(

4 yorum:

cem. dedi ki...

ayaktakiler(soldan sağa); çömenler(soldan sağa) isim alabilir miyiz?

leventdem dedi ki...

ayaktakiler cnkyvz-belgarath(dilo)-bodom-coskuncelik baba-ich-ozan sisli

altakiler cnyvz-tayyarcevat-xfactor(leventdem)

Ortega dedi ki...

Offff... Müthiş bir buluşmaymış. Feci içim gitti. (feci içi gitmek)

Tabata olayı da süper olmuş. :D

lion's advocate dedi ki...

belgarath kardeşim de saçlarda feci azalma, kiloda artma gördüm sanki. sbt...

Yorum Gönder