11 Ekim 2010 Pazartesi

güneyin incisi mehmet kakil


Futboldan sadece ingiltere premier lig'ini izleyerek, onu övüp türk futbolunu aşağılayarak zevk alan futbol dilencileri tabiki kakil abimizi bilmezler. çünkü onlar chicharito diye diye futboldan zevk alan, baroş'tan başka forvet kabul etmeyen modern futbol adı altında beyinlerinin futbol lobları körelmiş futbol dilencileridir.

kimdir bu mehmet kakil;
1 Ocak 1967 antakya doğumludur. bir dönem gazetelerinin güney ekleri futbol başlıkları için fazla uzağa gitmemiş, kakil abimiz sağ olsun muazzam yeteneği ile onlara malzemeyi yeşil sahalarda vermiştir. bizler çok kısa bir süre sarıyer ile ancak süper lig'de oynayabilmiş, geri kalan tüm kariyerini alt liglerde goller atarak, bir bölge insanına umut aşılayarak futboluna devam etmiş kakil abimizi izlerken, shearer hayranları hala premier lig izleyebilme hayallerindeydi. halbuki o alt liglerde ne maçlar oluyordu, ne taraftarlıklar sergileniyordu. ama naparsın! futbolu kalıplaştıran bu insanlar duvarlarına pastel boya ile ''george is the best'' , '' 10 dakika içkiyi bıraktım, hayatımın en kötü dakikalarıydı.'' yaza dursun, onlar showmanliğe devam etsin, biz tff 2.lig'de total futbol karşıtlığı yapmaya devam edelim.

Sözlerimiz ve isyanımız emektar futbolcu denince aklına sadece robbie savage, poul dickov gelenleredir. futbol sadece büyük takımlarla oynanmıyor efendiler. altın portakallarınız sizin olsun iskenderunspor'um benim. ama bazen düşünüyorum da mehmet kakil gibi bir efsane dillere sakız olmadı ve ben onunla büyüdüm. aslında ben şanslıyım. xavi&iniesta endeksli hayatlara müteşekkirim, beni gerçek futbolla baş başa bıraktıkları için.

2 yorum:

leventdem dedi ki...

choq güsel bi yazi. izin verirsen blogumda yayinlamak istiyorum :(

blog agzi bu karsim. alissan iyi olur :D haha

Güven Cem dedi ki...

blogunu total futbol ve dünya futbolu karşıtlığı üzerine oturtmaya çalışmışsın da bu işten prim yapıp, para kazananlarla gerçekten severek takip eden insanlar arasındaki farkı ortaya koyamazsan, istediğin ilgiyi göremezsin, yazdıkların da hakaretten öteye gitmez...

ha ben illa böyle aykırı yazıcam diyorsan o ayrı ama biraz gerçekci olmak da yarar var hiç kimseyi Mehmet Kakil'i tanımıyor diye eleştiremezsin, sen yaz, anlat biz tanıyalım.. george best ve mehmet kakil, elma - armut karşılaştırması gibi...

kendine bir misyon edindiysen bu iyi niyetli olsun, bu tür bir dille bunu elde edemezsin 3-5 kişiye ulaşır kendi aranızda yorumlar yaparsınız birbirinizine...

Yorum Gönder