25 Ekim 2010 Pazartesi

Onun Adı Şampiyonluk



Coşkun abimiz 12 Aralık 1973 Bayburt doğumlu. doğduğu sıradaki hava durumunu belirtmediğim için kaç unfollow? ama şunu söyleyeyim dilenci, coşkun abimiz, bizim sendikamızın padişahlarındandır. bizim kitabımızda coşkun birdal = şampiyonluk demektir. başarılı olmadığı takım yok desem, kaç tane şampiyonlar ligi şampiyonluğu var diye sorarsın biliyorum. ama gözlerimizin futbol şöleninin maestrolarındandır kendisi.

Bu futbol ilahlarından olan abimiz profesyönelliğe bayburtspor'da geçmiş, hemen ardından daha bıyıkları terlemeden erzurumspor ile süper lig'e çıkmıştır. o zamanlarda 2.lig'den milli takıma çağırılan tek oyuncu olması ile gönlümüzdeki tahtını sağlamlaştırmıştır. pek çok takım değiştirmiştir, ama performansı her daim en yükseklerdedir.

"Kenarda oturmayı kabul edersem niye burada bulunayım? 2.5 sezon Süper Lig'den ayrı kalmıştım. Bu direnç, bu hırs Süper Lig'de oynamanın verdiği hazdan ve içimdeki futbol sevgisinden olsa gerek" 2007 - antalyaspor. tff röportajından kesit.

bahsettiğim adam belki total futbolun gereklerini yapmıyor sana göre, belki ayağa pas yapabilen bir adam değil senin üstün mantalitene göre ama erzurumspor, vestel manisaspor, antalyaspor, eskişehirspor'un ardından diyarbakırspor ile süper lige çıkma sevinci yaşamış bir usta o.

''Profesyonelliğimin ikinci yılında direkt A Milli Takım'a çağrıldım.'' bu sana sıradan bir cümle gibi mi geliyor?

rıdvan'lı fenerbahçe ve toshack'lı beşiktaş zamanında kendisine resmi teklifler gelmişti bu kulüplerden ama gitmedi, gidemedi.

gene tff röportajından bir kesit; '' 12 yıllık profesyonellik yaşamında üzerinde en çok emeği olan teknik direktör kimdir?


Beni futbol dünyasının içine sokan ve söz sahibi yapan insanlardan birincisi Erzurumspor'da teknik direktörlüğümü yapan Sadi Tekelioğlu. Gerçekten üzerimde emeği çoktur. Hikmet Karaman da öyle. İlk Süper Lig deneyimimi onunla yaşadım. Bu arada Denizlispor'da da birlikte çalıştığım bugünkü hocam Yılmaz Vural'ı unutmamak gerek.'' işte beğenmediğiniz hocaların bize sunduğu futbolcular gerçeği. şimdi sen söyle, sen mi hayal dünyasında yaşıyorsun ben mi?

bu da kapanış olsun dilo, durmadan savunduk, coşkun abimizden de desteği aldık; ''Dünya artık tek santrforlu sisteme dönmeye başladı ama ben bir forvet oyuncusu olarak değil, bir futbolsever olarak bu değişimden memnun değilim. Gol girişimlerinin kalabalık biçimde gerçekleştirildiği oyunlar bana daha fazla zevk veriyor. Tek santrforlu oyunlar, golcülerin niteliğini de değiştirdi.''

ağzından bal damlayan bir şampiyonluk makinesinden de duyun tek santrafor, modern futbol anlayışınızın tek çare olmadığı gerçeğini.

biz söylemekten bıktık, sen anlamamakta ısrar ettin; dön yolundan dilenci.

2 yorum:

leventdem dedi ki...

hıçkırıklara boğularak okudum. alıntı kısımlar 44949949 font büyüklüğünde yazman lazımmış bodom. son cümle efsane :(

kalemine sağlık. (

leventdem dedi ki...

baba harbiden bi daha okudum :( son tek forvetle ilgili cümle :((((( ben bırakayam mi bodom blogu sen tek takıl yavaslatıoz seni :(

Yorum Gönder