30 Ekim 2010 Cumartesi

Türk Popunun Kralı


Ne Serdar Ortaç gibi 2 nota 1 bestedir ne de Tarkan gibi sürekli sırıtan bi'yüz takınır ekranlarda. Mustafa Sandal'ın 18 yıldır değiştirmediği dans stilinden öte; dağda tepede, kumda denizde taklalarla gönülleri fetheder. Yeri gelir vücut geliştirme şampiyonasına katılır, gururumuz olur biz skinny insanları adına. "ilk spor yapan sanatçı" benim der, inanırız. Zira adam bizden, bizim sınıftan.

Şimdi sen diyeceksin ki Eller Havayacı burjuva, ya doğuş dinlenir mi, çok varoşsun!!!11!bir!1!, şunu söyleyeceğim ben de..

Sana yemin olsun ki anne karnındaki bebeklere Mozart, Bach dinletmeyip, Doğuş'u desibel desibel dinletip çocuğumun gelişimini başlatacağım hayata karşı!

Al bu da benden Doğuş Top 5

1. Gamsız
2. Uyan
3. Ayrılmalıyız
4. Yalancı
5. Sensiz Ne Yaparım

Biliyorum sinirleneceksin ama Doğuş > Murat Boz/Dalkılıç.

nokta...

1 yorum:

leventdem dedi ki...

Milyonda bir'i unuttun unfollow'u hakettin. :(

dogus yalancı klibinde o bayırı çıkarken üstünü başını parçalaması bana hep ilham kaynağı oldu. çanakkale'de lojmanlara çıkarken o şarkıyı söyleyerek çıktım hep. çisem :( ilk aşkım, face'de bile bulamadım :(

o değil de doğuş'un "dalgalar bir adam boyu su misali kırılır mı aşk bu aşk bu aşk anlayana anla" sözü > imagina..

bu da mı YALAN?

sevda yüklü trenler boş raylarda ilerler :(

Yorum Gönder