25 Aralık 2010 Cumartesi

alt lig anılarından bir demet, hasan çelik



Göztepe taraftarının sevgilisi, büyük futbol emektarı, usta golcü hasan çelik'in ağzından bir anı ile karşınızdayız.


Hasan çelik'i bilmeyen dilenciler için konuşuyorum; kendisi gol makinasıdır.


98-99 sezonu, 15 kasım 1998 günü oynanan göztepe - kasımpaşa maçı. ileri ikilide hasan çelik& kurthan, arkalarında ceyhun eriş. gerilerinde daha sonra fenerbahçe ve karşıyaka günleri de olacak attilla güneş. gerisini hasan abinin ağzından okuyalım;

'' maçın 65 veya 75.ci dakikalarıydı. maç 1_1 devam ederken sag taraftan ceyhun(eriş) kardeşimin yapmış oldugu ortaya benim vurmamla topun yan aglara değerek avuta çıkmasıyla birlikte ben üzülürken yan hakemin ve orta hakemin santraya koşmasıyla birlikte.benim kalkıp sevinmem olmuştu.ve o golle birlikte göztepe takımı playof oynayıp lig sonundada final maçında rizeye attıgım golle 18 yıl aradan sonra şampiyon olması beni çok mutlu etmişti çünkü tarihe geçmiştik ve hala göztepe taraftarının gözünde benim yerim her zaman farklıydı.aklıma gelen bunu anımı seninle paylaştığım içinde ayrıca mutlu oldum saglıkla kal.sevgilerimle. ''


günümüz futbolu hakkında da birkaç kelam ediyor hasan çelik abimiz;

'' bizim dönemimizdeki futbolla şimdiki futbol arasınd şu anda çok kalite farkı var bizim dönemimiz göze daha hoş gelen bi futboldu şimdi ise kuvvete dayanıklı futbol oynanıyo buda kaliteyi düşürüyo ama zaman şimdiki zaman oldugu için yapacak bişey yok. ''


kendisine sorduğum, sana en çok katan futbolcular kimler sorusuna ise;

'' şimdi benim dönemimdeki yetenekli oyuncu sayısı çok fazlaydı bence senin aklına hangi futbolcu geliyosa dogrudur benim dönemimde.mesala benim antepte oynadıgım dönemde oktay vardı malatyalı ondan çok şey ögrendim bi osmair vardı brezilyalı onların yanında kendimi epey geliştirmiştim bi durmuş vardı tabi bunlar benim beraber oynadıklarım diger takımlardada iyi oyuncular vardı bi aykut oguz tugay vs ögle gider. ''


çok özledik seni be hasan çelik!

7 yorum:

leventdem dedi ki...

coşkun abi dışında pek kimse bilmez. dünyanın en içten adamlarından biri :( izmir'e gelse de bi çayını içmeye gitsek.

bodom dedi ki...

coşkun çelik ve diğer insanlar :(

cnyvz dedi ki...

ağlattın bodom. bu anıyı sözlükte paylaşmıştım ama kral hasan'ın ağzından dinlemek çok daha başkaydı.
bu seferde hasan çelik üzsün

kral hasan > tüm forvetler

jose dedi ki...

90'larda gol deyince akla gelen türkiye'de 4-5 isimden biridir :(

Coskun Celik dedi ki...

Durun önce bi İstanbul'a gelin bizim çayımızı için, ondan sonra Hasan Çelik'in yanına gideriz.. Ayaralayın kendinizi derbiye, bi gun onceden gelin...

Coskun Celik dedi ki...

Ayrıca Hasan abimizin saclari diken diken oldugu icin kendisine Antep'te "Prekazi Hasan" derdik. O da bizden yuz buldu, 8 giymeye başladı...

leventdem dedi ki...

ooo coskun abi efsanesin. cay=kesin...

hasan celik=dünyanın en mütevazı adamı :(

Yorum Gönder