17 Aralık 2010 Cuma

süper solak ferhat kiraz



Alt lig gözlem ekibi olarak galatasaray'a sesleniyoruz; '' bu çocuğu alın.''


Artık kewell'ın klasik sakatlanma, tedavi sürecinde kivul from gılatsiray cümleleri, iyileştikten sonra toparlanmasını bekleme, toparlandıktan sonra tekrar sakatlanma süreci gibi katmerli meşakatlere katlanmaya gerek yok. plaketini ver gönder, bordo'ya attığı golün hatrına ayrıca yerime öp yanaklarından. ve bizi dinle;

bu çocuk daha 2 Ocak 1989 doğumlu.
buna rağmen gençlerbirliğine transferi, ardından sakatlık yaşamasına rağmen kiralık gittiği karşıyaka'daki harika performansı ve şimdiki boluspor performansı ile kendisini daha ne kadar kanıtlayacak. u-16'dan ümit milli takıma kadar her kademede oynamıştır.

'' beni isteyen 5-6 takım vardı ve Beşiktaş da bu takımların arasındaydı. Fakat ben o zamanlar daha çok genç olduğum için İstanbul'a gelmekten biraz çekindim. 16 yaşına kadar İstanbul'a bir ya da iki kez gitmiştim. Büyük bir şehirde yaşama duygusu beni biraz korkuttu. '' bunlar ferhat'ın ağzından. istanbula'a gelip de bozulacak bir adam da değil.


'' Yaşça daha büyüklerle birlikte oynamanın bana sağladığı faydayı ilk kez orada fark ettim. 5 gol attım. Yarı finalde elendik. Stuttgart'tan bir oyuncu final maçında iki gol kaydederek toplamda 6 gole ulaştı ve gol kralı oldu. Ancak turnuvanın organizatörleri, benim de bir ödülü hak ettiğimi düşünmüş olacaklar ki, "En iyi oyuncu" ödülünü verdi. ''


'' TSYD turnuvası maçlarına çıktım. Ancak daha sonra yapılan yabancı oyuncu transferleri nedeniyle yerimi kaybettim. Türk futbolunda bir gerçek var. Eğer yabancı futbolcu sizinle aynı yetenekteyse kesinlikle tercih edilen o oluyor. Bizim gibi gençler için büyük bir dezavantaj. Tabii kulüpler de şöyle düşünüyor; "Belirli bir para ödeyip aldığım yabancı oyuncuyu oynatmalı, daha sonra daha yüksek fiyata satmalıyım." Bizim gibi altyapıdan yetişen oyunculara gereken özen gösterilmiyor. Bizim de uygun yerde fedakârlık yapmaya hazır olduğumuzu bilmeleri gerekir. Olsun, her şeyin hayırlısı. ''


kapanışı şu duygusal sözlerle yapalım, ferhat'ın ağzından;

'' Türkiye'de bir Hakan Şükür gerçeğini olduğunu yadsıyamayız. Benim çocuklarıma da anlatacağım futbolcu odur. Hem saha içinde hem de saha dışındaki davranışlarıyla örnek bir isim. Aynı mevkide oynamasak da Hakan Şükür'ü herşeyiyle örnek alırdım. Bir gün onunla aynı sahada oynamak için her şeyi verebilirdim. O kadar çok seviyordum. Ne güzel bir tesadüf ki, futbolu bırakmadan önce Galatasaray ile Gençlerbirliği arasında oynanan kupa maçında ona karşı oynama fırsatını elde ettim. Onunla ikili mücadeleye girmek, hatta ona faul yapmak bile güzeldi. ''


Gözümüz yolda bekliyoruz seni lig tv ekranlarında izlemeyi ferhat.

0 yorum:

Yorum Gönder