5 Aralık 2010 Pazar

Selami Şahin & Jay Leno










VS.










Jay leno'nun sikindirik esprilerine gülmek için cnbc-e ekranlarına kilitlendin, Diva Selami Şahin abimizin ince ve zeka dolu esprilerini es geçtin.

espri üstadı Selami Şahin abimizden bir kaç efsanevi espri yazayım da görün;

'' Bodrum/barlar sokağında black metalciler ve punkçılar birbirine girer, araya giren selami abimiz hemen der ki, arkadaşlar, beni seviyorsanız yapmayın. ''

'' Oya Aydoğan üç kardeştir; oya, buya , şuya...''

'' - öyle değil mi selami?
- (saate bakar) evet öğle. ''

'' Demet akalın üstada seslenir; ben bu akşam samsun'a gidiyorum. üstat da '' ben ne yapacağım'' der, demet akalın; '' siz de gelin'' der ve üstat durur mu yapıştırır cevabı; '' ben gelin olmam, damat olurum.''

'' Üstat bir programın yarısında girer, ve fazla kalmadan ayrılır. şu şekilde; beyoğlunda karılar bekliyiii. ''

'' - Ne alırsınız?
- kapuçino.
- pencereçino var mı? ''

'' -bakacaz şarkı anonim mi, babonin mi! ''

'' az pekmez tahin, ben deniz selami şahin ''

" bi süpürgeyle faraş getirin ya hanımlar kurtlarını döktüler de"


bunlar uzar gider. Ama esas noktaya tekrar parmak basmak istiyorum; bu beyinsiz jay leno sandalyeyi fırlatacak da güldürecek. Selami abimiz öyle mi? tamamen zeka dolu. bu kelime oyunlarını kaç yetenek yapabilir? selami abimiz ki; "hayatta para önemli değil, paranın miktarı önemli." gibi bir aforizma&espri karşımı lafı edebilmiş bir insandır.

3 yorum:

leventdem dedi ki...

sesli güldüm hahah cey leno lan. ne esprisi aq. adam textten okuyo :(

Futbol Vandalı Bodom dedi ki...

söyledik inandıramadık. cem yılmaz > canon o brien?

gokmenoz dedi ki...

selami şahin'in yüzündeki gülücük > tüm gülüşler.

ben sevdalı sen belalı :(

Yorum Gönder