28 Aralık 2010 Salı

Delikanlılığın kitabını yazan adam

Delikanlı futbolcu olmak, istikrarlı futbolcu olmak zor bu alemde. Ülkemizden de bir delikanlı futbolcu geçti, hatta hala var mı yok mu bilmiyorum ama çok özledim guiza'yı. Düzenli gol kaçıran, düzenli ağlayan ama düzenli ilk 11'deki yerini alan böyle yetenekli ve adam gibi adam Fenerbahçe forması ile görmek zor. Her ne kadar dünyada en nefret ettiğim kulüp olsa da, rakimizin de delikanlı futbolculardan oluşmasını istemek hakkımız.
Şimdi gelelim bunu açıklamaya. bu sağda gördüğümüz amcık niang, sikindirik maçlarda çifter çifter gol atmasına rağmen büyük maçlarda bir bok yiyemediği için bu içinde kalan goller ağzına vurmakta. yok efendim fransa'da böyle değil, yok efendim çok tekme yiyorum bilmem ne. çayda çıra mı oynuyoz lan götveren. çıkacan oynayacan oyununu, oynayamayınca da susacan. biraz guiza olacan ve böyle başarısızlığına bahane bulmayacan. neill'den futbol sillelerini yedikten sonra isyan etmeyi bilirsin göt herif. ama guiza böyle miydi? değildi. adam gibi adamdı guiza, çıkar her maç golünü kaçırırdı. attığı zaman da kendisi bile gol attığına inanamaz, gene aynı surat ifadesi ile sevinmeye devam ederdi. şansı yaver gittiğinde de büyük/küçük maç fark etmez senede bir iki defa atardı golünü. İşte bu nedenlerle rakibim olmandan bile utanıyorum götveren niang. guiza kadar delikanlı ol canımı ye. ama böyle sikimsonik bahanelerle futbol dilenciliği yapma. adam ol, guiza ol.


Herkes ağlak olarak guiza'yı gösterse de alt lig sendikası olarak her zaman olduğu gibi bir yanlışı daha düzeltmemiz, gerçekleri su yüzüne çıkarmamız gerekiyor. guiza delikanlı, bu niang ağlak şebeğin teki.


Çok özledik be guiza, çok. dön gel be alemin kralı :(

1 yorum:

jose dedi ki...

topuğunda sorun olmasa real madrid'e alırdı mourinho onu şu an :(

Yorum Gönder