9 Şubat 2011 Çarşamba

hakkı verilememiş adam - Acı Hayat Ender

evet sendika olarak bu geç kalınmış bir özrü gözler önüne sermenin zamanı geldi.aşağıda resimde olan şahsı az çok tanıyorsunuzdur.bir zamanlar ezel,aşkı memnu falan yokken ortalığı sallayan televizyon dizisi ACI Hayat'ın kötü adamı Ender Kervancıoğlu yani Oğuz galeli..oyunculuğu vasat falan deniliyordu ama bana göre overrated tolgahan sayışman ve burak özçivite basar hertürlü.özellikle kötü rol oynamakta.



dizide tersaneden çalışan fakir ama gururlu mehmet'in nişanlısı manikürcü nermin'i ayartmaya çalıştı.anlayacağın yapmadığı ibnelik yoktu bu herifin.ben dahil herkes az sövmedi buna.ama demek ki rolünü iyi yapıyormuşda sövüyormuşuz demekten kendimi alamıyorum şu vakit.o zamanlar yaptığı kötü rolden adamın karizma sahibi olduğunun farkına varamadık ve durmadan sövdük doğrusu.




gelelim buna;

harry kewell.taraftarın sevgilisi.eyvallah bende severim.gerçekten prof. futbolcu adam.ama gel gör ki; gün geçmiyor bi işin bokunu çıkarmayalım.stada gidiyorum arkamda "abi kivıl ya domal derse domalırım" yorumları, kewell oyundan düşer ve hagi kenara alır " ya kivılı nasıl alıyor bu adam :(" tespitleri. bloglara bakıyorum "yeni gelmiş bir adam gol atıyor ilk koşan kivıl bak bak diğerleri niye gelmemiş? hmm yeniçeriler bla bla" gibi skimsonik tespitler.ya amına koyim sizin yüzünüzden adamdan soğuyacam lan! manyakmısınız lan siz? tamam bizde seviyoruz ama sizin yorumlarınız mı normal bizim sevgimiz mi ikileme düştüm :(

ayrıca kewell karizma tamam ama ender'in karizmasınında hakkını geçte olsa vermek gerek .sende karizmasın ender kabul ediyoruz geç tescillenen bu gerçeği :(

2 yorum:

Futbol Vandalı Bodom dedi ki...

efsane tespit

ender > ezel

leventdem dedi ki...

"yeniçeri demeyeni sikiyolar mı" - hayatımda duydugum en iyi yorumdu.

kuşcu > turgay atacan mıydı neydi la lksdjfs

Yorum Gönder