13 Kasım 2010 Cumartesi

Bu Sene de Bekar Gezelim..


Sen bu sene de popülist gezerken, biz bekar gezeceğiz cici kuş. Zamanında backstreet boys'a dilendin biliyorum. Müzik kültüründen yoksun, patlıcan kollu kızlar sırf bu yumoş çocukları dinliyor diye 56k ile saatlerce şarkılarını indirdiğini de biliyorum.


Ulan şu tiplere bak, bunların neresi arka sokağın çocukları ibiş? 1 gram delikanlılık yok ibnelerde, arka sokaklarda ne arasın lan bunlar. Olsa olsa arka sokaklarda bafilemişlerdir bunları. Ama sen boyband diye tutturdun, okuldan gelir gelmez dinlemeye koyuldun. Hadi itiraf et, Nick Carter'ın saçları gibi de yapmaya çalıştın değil mi? Ulan peki Grup Laçin'in kaküllü ve sempatik üyesi Teoman Dalcı'nın saçlarına niye hiç özenmedin? Mevzu'nun ortasında kalsalar Teoman başkan bu 5 kırığı da siler süpürür tek başına.

Aç youtube'u bak müzikal dilo, bana cevap ver öyle mi değil mi?

Grup Laçin'in halk konserleri performansı > Backstreet totoşlarının büyülü sahne ışıkları altındaki şebeklikleri

Net.

3 yorum:

Futbol Vandalı Bodom dedi ki...

amua ibrahimoviç'in topla yaptıklarını grup laçin kaşıkla yapıyordu dedik inandıramadık başkan?

:(

gokmenoz dedi ki...

haklısın patron, o ayrıntıyı gözden kaçırdım.

konserlerinden birinde seyircilere attığı kaşıklardan birini yakalamışlığım var. özel günlerde onla yemek yer, gözlerim dolar. :'(

Futbol Vandalı Bodom dedi ki...

oo

zaten açıklamıştı sexi görl dergisine; aslen kaleciyim, ama ayağa pas yapamadığım için sahnelere geçiş yaptım diye.


ulan hollanda, bir türk kalecisini daha yedin.

:(

Yorum Gönder