5 Kasım 2010 Cuma

İçimizden Biri - Ryo Ishizaki


Kaptan Tsubasa di mi yea? Orada dur futbol+anime dilencisi. Tsubasa yokken, Nankatsu'nun varlığını koruyan, sahası için mücadele eden büyük kaptanı, adam gibi adamı unutmamak gerekir;

Ryo Ishizaki!

Yeri gelince kafa, surat ayırmaksızın topun önüne atlayan, rakibi gözüne kestirip şimdi ananı sikecem bakışı atan, total futbola inat defanstan topu çıkarma gibi bi'özelliğe kendisinde önem vermeyendir O. En iyi arkadaş, takımın neşe kaynağıdır her dem.

Kalkıp Rıdvan Dilmen'e sorsan Barcelona'da Puyol'un yerine oynatmazsa adam değilim ulan. Öyle değil mi Güntekin?

Sabri Sarıoğlu = Ryo Ishizaki desem günümüz için gıkını çıkaramazsın ama stada girmeden çekirdek için cebinden bozuklukları çıkarırsın biliyorum.

Canlanıyor hatıralar, saldır Ishizaki Kral!

25. saniyedeki yüz ifadesini Kewell Smile'a değişmem desem?


3 yorum:

leventdem dedi ki...

yine gözyaşlarına boğuldum hahah :( içimizden biri. video'yu nası koydun ya ben daha alışamadım siteye dsjfksl

gokmenoz dedi ki...

eskiden embed yapınca hemen olurdu, bu sefer youtube da bize atar yaptı :( ama orada share seçeneği yapmışlar kolaylık olsun diye daha zor olmuş.

ishizaki için yaptım, olazak, ahahaha.

Futbol Vandalı Bodom dedi ki...

tek suçu serdar ortaç'a benzemekti desem, geldi mi unfollow? :( sanırım geldi.

Yorum Gönder