1 Ocak 2011 Cumartesi

Overrated Griffin

Gün geçmiyor ki dilenciler kendilerine yeni bir yıldız yaratmasınlar. Bu yılın modası overrated kralı Blake Griffin. İsyanını duyar gibiyim dilenci, 'ama çok yükseğe sıçrıyor yeaeaeaeae'. Sana tek lafım var, DÖN YOLUNDAN DİLENCİ!
Sen Zukauskas kardeşleri bilir misin? Nerden bileceksin ki, dur anlatayım sana Litvanya forması giyen iki kardeş. Biri 2.18 Eurelijus diğeri de ondan daha kısa olan Mindaugas. Bana bunu neden anlatıyorsun deme, oku öğren hep futbol mu okucaksın. Bu iki kardeşten küçüğü Mindaugas'ın bu yazıyla alakası yok, onu sana genel kültürün artsın diye söyledim. Diğer kardeş uzun ve büyük olan Eurelijus hayatı boyunca boyunun ekmeğini yedi bu piyasada. Tarihin en iyi uzunu Sabonis özel olarak çalıştırmasına rağmen, Eurelijus adam olamadı. İşte bu yetenek fakiri pivotun bile post oyunu vardı ama senin naylon kahramanın Griffin'in yok be dilo. Gör gerçekleri dön yolundan. Sen nba saçmalığında en yukarı zıplayanı şampiyon ve mvp ilan etmeye devam et. Gerçek basketbol izlemek istersen birikte bir euroleague maçına gidelim.

8 yorum:

leventdem dedi ki...

erelyus'un ülker performansI? ulema litvanyalılara taparsın zukauskas'a yüz cevirirsin.

efsane yazı olmus. simodis > griffin.

cnyvz dedi ki...

ülker'de bile yarım sezondan fazla tutmazdım ben olsam. sabonis yıllarca üstüne düşüp en son; o kadar anlatıyorum gösteriyorum değişen bişe yok demişti.

sabonis > çambırleyn

leventdem dedi ki...

clippers'a beni koy 3 macın 2 si double double yaparım:S:S ee ne bu övgüler. clippers' yüzde 50 galibiyet barajına falan yakın da benim mi haberim yok ?:(

Adsız dedi ki...

zukauskaslar kardeş değildi yalnız.

Léon dedi ki...

avrupa'ya gitmeye gerek yok yahu, mark pope > griffin.

hatta beyaz uzunlardan laf açılmışken, shawn bradley > tarihin gelmiş geçmiş bütün pivotları, ama o ayrı bi mevzu.

leventdem dedi ki...

hadi ya kardeş değiller miydi :(

abi mark pope'un ülker performansI? pota altından topu cıkarırken mola almaya çalışması?... daha ne diyelim.

bu arada griffin'in bi post hareketi var da ben mi göremedim?... ulema cnyvz kızar ama kevin love ile aynı cümlede kullanmak günah, vrankovic ile aynı blogda ismini zikretmek ölüm. sbt

cnyvz dedi ki...

şimdi ben bu zukauskas kardeşleri sokakta görsem tanırım, o kadar yakınım kendilerine. gerek internetteki veriler gerekse zamanında izlediğim litvanya maçlarından bildiğim kadarıyla bunlar beşok kardeşler kadar kardeş. ama yanılıyor da olabilirim direk bunların ağzından biz kardeşiz reyiz lafını duymadım :(

Adsız dedi ki...

asadsladsfdfdf olm bari sadece youtube videolarını değilde 2 maçını izleseydiniz.biri de yazmış post hareketi var da ben mi göremedim. asdjfkfls.sadece youtube'dan griffin top 10'u izlersen göremezsin tabi.zukauskaslar ancak bu kadar kötü anlatılır.olmamış diyor 10 üzerinden puan bile vermiyorum.bu güzelim bloga yakışmamış:(

Yorum Gönder