20 Ocak 2011 Perşembe

tonton emekçi ümit yesin



çoçukluğumuzun Şeker Kazım'ı güzel insan..tatlı-serti onun gibi iyi beceren kaç adı bilinmeyen emekçi var ekranda bilirmisin peki? çiçek taksi'de hanımı ayşe, pazarlamacıdan elektrik süpürgesi alıp "kazıım akşam eve getirirsin heh" dediğinde nasıl çıldırırdı ama.hele o bıyıklarla kaşı gözü titremiyormuydu aynı anda amına koyim 842923 kere yaptı bu mimiği dizide hala gülüyorum desem?

ufak yaşlarda devamlı kişilik arayan oğlu mehmet, eiffel'in "I'm blue da ba dee da ba die" sözlerini yüksek sesle dinlerken evde teybi kapatıp,"ulan oğlum ne biçim şeyler dinliyorsun lan sen"deyip fırçayı attığında beş dakka sonra içi ezilmiyormuydu :(

ya İbrahim Tatlıses'in USTA klibinde ki performansı ? şu sözlerde;

Gel otur yanıma derdimi dinle
Canım dediklerim yordu be usta
Gözyaşın kaldıysa ağla benimle
Dostum bildiklerim vurdu be usta

Kimseler halim sormadı
Eyvahsız günüm olmadı
Tükendim birşey kalmadı
Bu nasıl yaşamak usta

onunla beraber kederlenmesi,tesellisi? bütün ekmeğin yarısını bölüp verişi bile gerçekci lan. al izle..karakter rollerin adamısın Ümit Yesin.


1 yorum:

Futbol Vandalı Bodom dedi ki...

şerefsizim ki şuan yazarken göz yaşlarım damlıyor klavyeye. ağladım, ağlıyorum, her daim ağlayacağım...


hepsi geçer, deler de geçer. her bağrı ikiye böler de geçer...

Yorum Gönder