7 Ocak 2011 Cuma

Uyanık Kardeşler!


her televizyonda rastlanıldığında mutlaka kanal değiştiremediğimiz filmlerden birisi daha..1974 yapımı bu harika filmi izlemeyen,beğenmeyen varsa hala lütfen futboldan ve müzikten bahsetmesin bir daha.

oyunculuk dersen var,senaryo dersen var,soundtracktin ise allahı var (param yok şak şak..) mekan zaten izmir.her şeyi geçtim güzel insan baba gibi baba hulusi kentmen bile var lan :(

goal,feverpitch filmlerinden blogunda,twitterında replikler yazmayı biliyorsun dilenci.peki ya kadir inanır'ın (doğan) antrenörünün "topa daha sert vur doğan.her attığın top 90'ı bulsun ki,biri gol olsun!" diye idmanda bağırdığından haberin var mı ya da önemsedin mi hiç bunu? ulan bunu rinus michels,franz beckanbauer demiş olsa hemen golcüleri bu basma kalıpla eleştirmeye başlamıştın bile değil mi? :(

daha sonra bu sözü dikkate alan doğan kardeşi erkan'ın(müjdat gezen) katkılarıyla bir kalenin köşelerine 90,80,70 gibi kartondan sayılar koyup birde top makinesi ile göztepe'den fener'e geçmedi mi? al sana amına koyim başarı hikayesi.demek ki türklerde yapabiliyor.

kordonda birasından demlenen kadir abimizin önünde bacaklarını sergileyen hatuna "seni de bacaklarınıda beğenmedim" diye ayarın kralını vermesi nedir ya? ,hulusi babayı keklerken erkan ve doğan'ın söyledikleri "babacım hammaddelerin üzerinde bulunan +004 bakterilerinin 220 fahrenayt ısısındaki sülfürik asitle karbon monoksitin analizinden meydana gelen O-2 negatif elementinin bakteriler üzerinde gösterdiği etkiyle mal daha kaliteli çıkmaktadır." repliği.ulan sanırsın harbiden makinalar yağ yerine suyla çalışacak aq.

gelelim param yok pulum yok şarkısına.bir filmle birlikte akılda kalan başka film müziği oldu mu acaba başka?

dünyada dert çok ömür kısa
hayatta zevk yok aşk olmasa

param yok pulum yok
malım mülküm olmasın ziyanı yok
aşk dolu şu kalbim
işte budur benim servetim

kesem boş hayat hoş
aşktan başka bu dünyada herşey boş
kısmetim bu benim
sevgim var ya ben de zenignim

gelmedin bekledim
senden başka hiçkimseyi sevmedim
aşkın tek ümidim
sevgim benim bütün servetim

hele doğan'ın müzisyen kardeşi erkan'ı gençlik bar'da yakaladıktan sonra söyleme şekli "param yok şak şak şak " dediği kareler yarar adamı.

kısacası uyanık kardeşler,ilyas salmanın ya ya ya şa şa şa'sı ve kemal sunal'ın gol kralı filmiyle beraber bu ülkenin en güzel futbol temalı filmlerinden biridir.

aşkta var,futbolda,müzikte,baba temasıda daha ne olsun lan işte.Goal,Victory,Feverpitch filmini övüp duracağına dilenci birazda bunları söyle amına koyim.

4 yorum:

Cenk Akın dedi ki...

Gerçek futbolseverin, gerçek sinemaseverin hali başka oluyor. Sonunda biri çıkıp bu filme hak ettiği değeri verdi.

Puanlı top makinesi > Spider cam :(
Doğan > George Best :(

belgarath dedi ki...

kadir inanır'ın karşıyaka macerasını göztepe ile karıştırdın, dilencilere yine koz verdin :(

motosiklet kullanırken üzümü salkımıyla yemesi?
kızların hizmetçi rolünde inanılmaz frikik vermesi?
frikik üstünde salako'nun üstüne tanınmayacak olması?

üzdüm farkındayım, iyisi mi yatayım :(

jose dedi ki...

abi göz-göz'dü desem?

http://www.michaelshow.com/image/2845.jpg

oow üzüm yeme sahnesi.

havuz sahnelerinde doğan'ın manitasının gözüken kıç çatalı.

erkan'ın nikahtamıyız? mevlüttemiyiz? diye isyanı...

bodom dedi ki...

lozan meydanındaki sahneleri unutma dilenci. blog'un tartışmasız en iyi postu desem?

Yorum Gönder